Pentru Scoala
Horoscopul zilei
Taur
(21 Aprilie - 21 Mai)
Esti intr-o perioada mai dificila, mai ales din punct de vedere sentimental. Daca esti implicat/a intr-o relatie invata sa fii mai receptiv/a fata de partener/a! Altfel, asteapta-te sa primesti multe reprosuri din partea lui/ei!
› vrei zodia taCultura generala
In emisfera sudica traiesc majoritatea pinguinilor - Antarctica si zonele sub-antarctice, Africa de Sud, Chile, Peru, Insulele Galapagos, Noua Zeelanda sau Australia.
› vrei mai multBancul zilei
Profesoara a inceput sa predea litera "s":
- Copii invatati sa ziceti s: "soarele rasare ! "
- Bula, spune si tu!
Peltic fiind, Bula spune: "ssssoooarele rasssare!:
- Nu asa, Bula. Mai incearca !
Bula incearca iar si iar, dar tot peltic spunea. Profesoara il intreaba:
-Mai Bula la tine in familie toata lumea e sasaita?
- Nu sormea, nu e !
- Adu-o pe sorta la scoala!
A doua zi la scoala, profesoara il intreaba:
- Ai invatat sa zici?
Dar Bula tot la fel pronunta. Atunci profesoara spune:
-Sora lui Bula, te rog sa ii spui cum se zice: "soarele rasare".
Sora lui bula spune:
- Duuuummmmbbbb! si arata cu mana de la rasarit catre apus
Shop Clopotel.ro
| Evaluare Nationala | Bacalaureat | Subiecte Examen | Forum | Arhiva | Referate |
home : Invatamant : Bacalaureat : Modele_de_subiecte_Bacalaureat : Probe_scrise
Psihologie
BACALAUREAT 2013
Psihologie_barem_model_2013
|
Varianta de download:
Tip fisier: pdf Marime: 58432 bytes |
Ministerul EducaNiei, Cercetarii, Tineretului i Sportului
Centrul NaNional de Evaluare i Examinare
Examenul de bacalaureat naNional 2013
Proba E. d)
Psihologie
BAREM DE EVALUARE I DE NOTARE
Model
Profilul umanist din filiera teoretica, profilul servicii din filiera tehnologica i toate profilurile i specializarile din filiera vocaNionala, cu excepNia profilului militar.
•Se puncteaza oricare alte modalitaNi de rezolvare corecta a cerinNelor.
•Nu se acorda punctaje intermediare, altele decât cele precizate explicit prin barem. Nu se acorda fracNiuni de punct.
•Se acorda 10 puncte din oficiu. Nota finala se calculeaza prin împarNirea la 10 a punctajului total acordat pentru lucrare.
SUBIECTUL I |
(30 de puncte) |
A. |
|
a) câte 3 puncte pentru fiecare raspuns corect, astfel: |
|
6x3p=18 puncte |
B.
1. câte 3 puncte pentru descrierea fiecareia dintre cele doua forme ale proceselor afective superioare 2x3p=6 puncte 2. câte 3 puncte pentru ilustrarea, prin câte o situaNie concreta, a fiecaruia dintre procesele
afective complexe |
2x3p=6 puncte |
SUBIECTUL al |
(30 de puncte) |
A. câte 2 puncte pentru menNionarea fiecarei deosebiri existente între temperament i oricare alta
latura a personalitaNii |
2x2p=4 puncte |
B. descrierea succinta a tipului temperamental extravertit |
6 puncte |
C. - câte 1 punct pentru utilizarea fiecaruia dintre termenii daNi în sensul specific psihologiei |
|
|
2x1p=2 puncte |
- evidenNierea unei corelaNii existente între termenii daNi |
4 puncte |
- coerenNa textului redactat |
2 puncte |
- încadrarea în limita de spaNiu precizata |
2 puncte |
D. ilustrarea,
E. formularea unui argument prin care se respinge afirmaNia data |
4 puncte |
|
SUBIECTUL al |
(30 de puncte) |
|
A
1. - câte 1 punct pentru menNionarea fiecarui proces psihic la care face referire textul
|
2x1p=2 puncte |
- câte 1 punct pentru precizarea înNelesului fiecarui proces psihic menNionat |
2x1p=2 puncte |
2. - prezentarea unei modalitaNi prin care limbajul este implicat în desfa urarea unuia dintre
procesele psihice la care se refera textul dat |
4 puncte |
- încadrarea în limita de spaNiu precizata |
2 puncte |
3. - explicarea modului specific în care interacNioneaza procesele psihice menNionate la punctul 1
6 puncte
- câte 2 puncte pentru menNionarea categoriei sau sistemului în care se încadreaza fiecare
dintre procesele psihice, menNionate explicit la punctul 1 |
2x2p=4 puncte |
B. |
|
1. explicarea rolului aptitudinilor în reu ita profesionala |
6 puncte |
2. argumentarea succinta a faptului ca aptitudinile generale nu pot înlocui aptitudinile speciale, dar le pot compensa
Proba scrisa la psihologie |
Model |
Barem de evaluare i de notare |
|