Educatie
Horoscopul zilei

Rac
(22 Iunie - 22 Iulie)
Azi vei cunoaste pe cineva deosebit. Va trebui sa lasi timiditatea la o parte si sa te comporti la fel cum o faci cu cei mai buni prieteni.
› vrei zodia taCultura generala
Hitler nu a vizitat niciodata un lagar de concentrare. In ciuda crimelor oribile pentru care este cunoscut in intreaga lume, Adolf Hitler nu a vizitat nici macar o data vreunul din lagarele de concentrare in care si-au pierdut vietile milioane de evrei. Acesta avea grija sa stea la distanta de ''treburile murdare'' si nu lasa scris niciodata ordine criminale. Comunicarea cu subalternii sai si cu responsabilii masacrelor pare sa se fi realizat doar verbal, documentele care sa-l lege in mod direct de atrocitatile comise fiind aproape imposibil de gasit.
› vrei mai multBancul zilei
Un barbat vine la un barman si zice"Da-mi 20 de pahare din cel mai bun Scotch"
Atunci barmanul ii da cele 20 de pahare de Scotch si se uita la el cum
bea pahar dupa pahar.
"Oh omule" zice barmanul "N-am mai vazut pe nimeni band atat de repede"
"Ai bea si tu la fel de repede ca si mine daca ai avea ce am eu" zice barbatul.
"O Doamne" zice barmanul,"Ce ai?"
"nici un ban".
Shop Clopotel.ro

JOE ridica statui eroilor necunoscuti
16 Septembrie 2009"La inceput a fost un brief de pitch foarte frumos: JOE trebuie sa devina cel mai inovator si iubit brand de confectionery de pe piata. Am visat, am sperat si am muncit mult, impinsi de un mare entuziasm. Am asezat la baza constructiei noastre un insight puternic: Eroi sunt toti cei care au curaj sa incerce imposibilul, indiferent daca reusesc sau nu. In spatele fiecarei reusite se afla un sir lung de incercari si curajul celor carora nu le-a fost teama de esec. Ne-am asumat o promisiune pe masura: JOE va rasplati, incuraja si sprijini in permanenta experimentele celor indrazneti. Am pornit curajos, cu un proiect on-line:"indraznestesitu.ro" si un mix de comunicare neconventional... Cercetati si nu credeti!", Bogdan Gheorghiu, Creative Director, Scala JWT.
"Prin noua campanie ne propunem sa inovam atat la nivel de comunicare cat si la nivel de produs. JOE este un brand curajos care va creste de la an la an si va indrazni de fiecare data sa surpinda prin produse noi, promovate prin campanii inedite. Aceasta campanie este un prim pas in ceea ce ne-am propus pentru viitorul brandului JOE.", Anca Beta, Group Brand Manager Confectionery, Nestle.
Campania este una integrata, mixul de comunicare cuprinzand TV, Print, Outdoor, Internet, BTL si PR. Campania debuteaza pe 15 septembrie prin lansarea a trei spoturi TV (Sforaila,Caminul si Autobuzul), a platformei sociale "indraznestesitu.ro" si prin descoperirea primelor statui ale eroilor de zi cu zi (Skaterul Necunoscut, Amantul Necunoscut, Dresorul Necunoscut, Biciclistul Necunoscut), plasate in puncte strategice din marile orase ale tarii: Bucuresti, Iasi, Cluj si Constanta pentru inceput. Celor mai indrazneti tineri care isi incarca experientele pe "indraznestesitu.ro", JOE le va ridica statui care sa ilustreze curajul lor. "Am inceput lucrul la aceasta campanie printr-un studiu calitativ asupra tinerilor din Romania. Fiind o generatie cu totul speciala, cu parinti care inca mai au proaspata in minte amintirea perioadei comuniste, targetul JOE are multe trasaturi comune tinerilor din restul Europei, insa intr-un stil aparte, bazat pe valori romanesti. Consumatorii JOE incearca mereu sa descopere lucruri noi despre ei si despre ceea ce ii inconjoara. Greu gasim doua persoane identice, fiecare cautand in permanenta sa-si lase amprenta.", Ruxandra Mirea, Account Director, Scala JWT.
Campania se lanseaza dupa cateva zile de teasing online si outdoor, in care oamenii puteau sa banuiasca ce se ascunde in spatele unui website aparent generic si erau invitati sa participe la un eveniment social de sustinere a eroilor de zi cu zi, organizat in Piata Universitatii.
Agentia Scala JWT a castigat increderea Nestle pentru gestionarea campaniei de comunicare JOE, dupa ce conceptul propus de agentie s-a dovedit a fi cel mai potrivit pentru obiectivele acestui brand.
"JOE a fost intotdeauna unul dintre cele mai iubite branduri pentru noi si vrem neaparat sa-l ajutam sa creasca. Reteaua JWT a avut un rol foarte important in dezvoltarea campaniei, sustinandu-ne atat in timpul pitch-ului, cat si dupa." Daniela Knecht, Managing Partner Scala JWT.
Echipa Scala JWT care a lucrat pentru aceasta campanie: Bogdan Gheorghiu - Creative Director, Ioana Filip - Copywriter, Marius Tianu - Senior Copywriter, Alexandru Micu - Senior Art Director, Gabriel Avram - Art Director, Andrada Radulescu - Copywriter, Mona Petre - Graphic Designer, Ruxandra Mirea - Account Director, Raluca Oltean - Account Manager, Silvia Nemes - Account Manager, Corina Catrinoiu - Account Executive, Ilinca Dumitrescu - A/V Production Director, Cristian Dobre - Production Manager, Mihai Gheorghe - DTP.
Echipa Nestle care a lucrat la aceasta campanie: Stephen Watson - Marketing Director, Anca Beta - Group Brand Manager Confectionery, Laura Jambore - Brand Manager JOE, Isolda Zavoianu - Consumer Services & CRM Manager, Mihaela Talmaciu - Consumer Service Specialist, Raluca Boboc - Direct Marketing Specialist
Despre Scala JWT
Scala JWT a fost infiintata in 1996 si face parte din reteaua internationala JWT. JWT a fost prima agentie internationala care a avut birou in Romania, in 1932. Este membra a grupului WPP, cel mai mare grup de comunicare din America de Nord, America de Sud, Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.
Despre JOE
JOE s-a lansat in anul in anul 2000 ca parte a portofoliului Nestle, fiind astazi cea mai cunoscuta marca de napolitane. Odata cu aceasta campanie, Nestle lanseaza si noile bomboane de ciocolata JOE Joyz, un produs unic pe piata dulciurilor din Romania.