Distractie
Horoscopul zilei
Cultura generala
Libelula e un pradator feroce si foarte eficient. 95 % din atacurile lor se termina prin capturarea prazii. Ca o comparatie, rechinii, unii dintre cei mai periculosi pradatori din lume, reusesc sa prinda doar jumatate din ceea ce vaneaza, iar leii, atat de temuti pe uscat, se multumesc doar cu un sfert din prazile pe care le ataca. Asta se intampla pentru ca leii urmaresc prada, nu o intercepteaza. Daca libelulele ar fi suficient de mari sa prinda gazele, leii ar muri de foame, la fel ca majoritatea pradatorilor terestri. Daca nu ar putea zbura libelulele ar muri de foame, din cauza faptului ca ele isi prind prada din zbor.
› vrei mai multBancul zilei
Urmarit de turci, Stefan cel Mare loveste calul in spate cu pintenii si-i spune sa alerge mai repede. Calul, putzin iritat ii atrage atentia si-i spune sa nu-l mai loveasca...Alearga calul ce alearga, iar dupa un timp Stefan iar il loveste cu pintenii: "MAI REPEDE"...la care calul ii atrage atentia din nou: "Mah Stefane nu ma mai lovi ca ma opresc si te prind turcii"...Alearga calul ce alearga dupa care iar este lovit: "MAI REPEDE"...Calul enervat la culme se opreste, iar Stefan este prins de turci...Inainte de a fi omorat, ca ultima dorintza, Stefan cere ca sa vorbeasca cu calul sau...:
Stefan: -Uite mah ce mi-ai facut...te credeam un cal credincios...acum am sa fiu omorat!
Calul:-...Bine mah Stefane, te inteleg sa ma lovesti...DA IN OPERATZIE?!?
Shop Clopotel.ro
home : Chestii distractive : Spanzuratoarea
Spanzuratoarea
_ AG_ _ A_ _ _ A_ _
Imi pare rau, ai fost spanzurat!!!
Cuvantul era "MAGHIARIZARE"
Joaca din nou.
Shop Clopotel.ro
Evenimentele zilei
26 noiembrie 1832
Primul tramvai stradal din lume
La 26 noiembrie 1832 este pus in functiune in New York City primul tramvai stradal din lume. Acesta folosea cai si magari pentru tractiunea vagoanelor, de regula cate doi la un vagon. Ocazional erau folosite si alte animale iar in cazuri de urgenta, oameni. In Romania, primul tramvai, de asemenea tras de cai, a functionat in Timisoara incepand cu anul 1869, fiind inlocuit in 1899 de tramvaiul electric.