Distractie
Horoscopul zilei
Cultura generala
Conform unei legende din secolul 19, Adevarul si Minciuna se intalnesc intr-o zi. Minciuna ii spune Adevarului: ''Astazi este o zi minunata!'', Adevarul se uita pe cer si constata ca ziua chiar era minunata. Ei petrec ceva timp impreuna, ca mai apoi sa ajunga la o fantana. Minciuna ii spune adevarului: ''Apa este foarte buna, hai sa facem o baie impreuna''. Adevarul, din nou suspect, verifica apa si descopera intradevar ca aceasta este foarte buna. Se dezbraca amandoi si incep sa faca baie. Deodata, Minciuna iese afara din apa, se imbraca cu hainele Adevarului si fuge. Furios, Adevarul iese afara din fantana si merge sa caute Minciuna pentru a-si recupera hainele. Oamenii, vazand Adevarul gol-golut, isi muta privirea cu ura si dispret. Dupa un timp, bietul Adevar se intoarce in fantana si dispare pe vecie, ascunzandu-si rusinea. De atunci, Minciuna face incojurul lumii, imbracat ca Adevarul, satisfacand nevoia societatii, pentru ca, oamenii, in orice caz, nu doresc sa vada Adevarul gol-golut.
› vrei mai multBancul zilei
Pe o poarta scria: "ATENTIE CAINE RAU !".
Un om, mai curios care trecea in fiecare zi prin fata portii respective, nedumerit ca niciodata nu a auzit latrat de caine, deschide poarta. In curte un catel cat o pisica, caruia ii era frica sa si latre.
Omul se duce la stapanul cainelui si ii zice:
- Nene, zi si mie sa nu mor prost, de ce e cainele asta rau?
- Pai nu-si mananca toata mancarea...
Shop Clopotel.ro
home : Chestii distractive : Spanzuratoarea
Spanzuratoarea
M_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ E
Imi pare rau, ai fost spanzurat!!!
Cuvantul era "MAGHIARIZARE"
Joaca din nou.
Shop Clopotel.ro
Evenimentele zilei
26 noiembrie 1832
Primul tramvai stradal din lume
La 26 noiembrie 1832 este pus in functiune in New York City primul tramvai stradal din lume. Acesta folosea cai si magari pentru tractiunea vagoanelor, de regula cate doi la un vagon. Ocazional erau folosite si alte animale iar in cazuri de urgenta, oameni. In Romania, primul tramvai, de asemenea tras de cai, a functionat in Timisoara incepand cu anul 1869, fiind inlocuit in 1899 de tramvaiul electric.